سکه‌های تقلبی گلدکوییست از دوبی به کیش رسید
یزدفردا– رییس کل دادگستری کیش از برخورد قاطع با باندهای گلدکوئیستی در این جزیره خبر داد و تاکیدکرد: وجود مراکز اقتصادی بزرگ در کیش، طعمه مناسبی برای شرکت‌های هرمی است.

به گزارش  ایسکانیوز، قاضی افزود: در دادگستری کیش، پرونده گلدکوئیستی باز و برای برخی آنها حکم صادر شده است.
رییس دادگستری کیش گفت: یکی از این مجرمان که برای هدایت باند گلدکوییستی و درآمد نامشروع به جزیره آمده، پس از تشکیل گروه 44 نفره و اغفال چندین نفر کلاهبرداری کلان کرده بود دستگیر شد.

وی ادامه داد: شماری از مرتبطان این پرونده در تهران ساکن هستند که برای دستگیری آنها هم به دادسرای عمومی و انقلاب پایتخت نیابت داده شده است.
این مقام قضایی به پرونده دیگری در این زمینه اشاره کرد: مردی با تمامی اعضای خانواده خود از قبیل همسر و فرزندان با حضور در مهمانی‌ها و محافل به شکار فریب خوردگان ساده دل می‌پرداخت.
قاضی سجادی تاکید کرد: از خانه این تبهکار مجموعه‌ای از کتاب‌ها و تصویرهای مربوط به روانشناسی کشف شد که طبق اعترافاتش از طریق آنها افراد را برای گوش سپردن به خواسته های خود اغفال می‌کرد. نکته جالب در مورد این مجرم که خانواده خود را هم آلوده این خلاف کرده بود، کلاهبرداری رابط شبکه در دوبی درباره فرستادن سکه‌های طلای گلدکوئیست برای او است.
در یک مرحله هم که رابطه از امارات سکه فرستاد، تمامی آنها تقلبی از آب در آمد. گزارش ایسکانیوز می‌افزاید: ‌در این پرونده 20 نفر دستگیر که بنابر میزان مسوولیت خود از 300 هزار تومان جزای نقدی تا یک سال زندان و ضبط پول و مال نامشروع محکوم شدند.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا